Op bezoek bij PAN Amsterdam

Online en offline marketing samengebracht

Het was ook dit jaar weer een feest om aanwezig te zijn op de PAN Amsterdam, de beurs voor kunst, antiek en design in Amsterdam. We hebben geweldig genoten van al het moois wat de specialisten ons dit jaar weer te bieden hadden.

Onze interesse ging deze editie naar meer uit dan de objecten van de diverse deelnemers. Bij Kunsthandel P. de Boer werd ons touchscreen tentoongesteld. Bijna een kunstwerk op zich.

Één van de onderdelen waar BOEI 17 zich op richt, is het samenbrengen van online en offline marketing. Een touchscreen behoort hiervoor tot een van de mogelijkheden. Op de PAN toonden we de werken op het scherm uit de stands van twee van onze klanten. Naast Kunsthandel P. de Boer was ook Salomon Stodel erg enthousiast over ons idee en beide werkten graag mee aan de realisatie van het scherm.

Door op een kunstwerk te drukken op het scherm werden meer werken getoond, gerelateerd aan het geselecteerde werk. Op deze manier konden bezoekers een deel van de collectie van beide kunsthandels op een leuke, interactieve manier bekijken.

Bekijk het filmpje waarin het scherm gebruikt wordt

Het was een succes en we zijn door Niels de Boer benaderd om met hem na te denken over de volgende versie voor op de TEFAF.

Ook een brainstormsessie over de mogelijkheden van een touchscreen?

Kom langs voor een kopje koffie
Boeiend? Delen mag...